Przejdź do głównej zawartości

What counts can not always be counted. What can be counted does not always count. ~~~A. Einstein


Hej :)
Dawno mnie tu nie było.Niestety pochłonęła mnie nauka do MATURY :( Nie lubię zaniedbywać bloga,którego prowadzę dla przyjemności,ale niestety w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze.Czas na kilka miesięcy przed maturą jest jak gorączka tylko nie możemy się jej pozbyć tak szybko.Tutaj tabletka raczej nam nie pomoże.Trzeba wytrwać kilka miesięcy,pracując na dobre wyniki matury.Dlatego z bólem serca musiałam pozostawić blogowanie na pewien czas.Mam nadzieje,że w ferie uda mi się nadrobić zaległości dotyczące mojej aktywności na blogu.
Już dosyć moich wyjaśnień dotyczących mojego tajemniczego zniknięcia :D 

Zapraszam na nowy post w parkowej scenerii :)









 bluzka- sklep stacjonarny
spódniczka -New Yorker
muszkieterki- sklep internetowy
komin-H&M
narzutka-Wholesalebuying






  







                
































All photos taken by Agnieszka photography 




Komentarze

  1. Jaka śliczna stylizacja! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Zdjęcia zrealizowane są w niebanalnej konwencji, perspektywa (na którą składają się przestrzenne schody, balustrada oraz kamienny mur) współtworzy wyjątkowy charakter tejże sesji. Dzięki temu został wyeksponowany Twój cudowny outfit. Jesteś najlepszą przyczyną (w mojej ocenie), dlaczego muszkieterki powróciły do łask! Ten typ butów nadaje wielkomiejskiej nonszalancji (w pozytywnym sensie) do jak się okazuje tylko z pozoru zwykłego połączenia. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko powiedzieć, że Twoja stylizacja jak zwykle robi wrażenie niezwykle przemyślanej, dopracowanej w najmniejszych szczegółach (odcień bordo z sukcesem zagościł w klasycznej biało czarnej symbiozie kolorów). A taka dbałość o detale zauważalna jest dzisiaj niestety coraz rzadziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie milo czytać takie komentarze.Ciesze się ,że zwrócilaś uwage na detale,które czesto potrafia zmienic kazda stylizacje.Dziękuje za taką wręcz profesjonalną opinię i jeszcze raz bardzo dziekuje :)

      Usuń
  3. Ładna stylizacja i piękne zdjecia. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga bo jest ciekawy :)agata115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor spódniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z koronką cudeńko ! Kolor spódniczki to mój jeden z ulubionych kolorów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna bluzka!!

    Zaczynam z blogiem od nowa, więc zapraszam na pierwszą notkę 'about me'!

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    Będzie mi niezmiernie miło za obserwacje, komentarz czy nawet przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kozaczki i bluzeczka! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz.
    Mam taką samą spódniczkę, tylko, że czarna, jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzeczka :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia, masz śliczne włosy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja. Świetnie wyglądasz. Kozaki są mega :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography