Przejdź do głównej zawartości

Szczęśliwi Ci, którzy mają siebie i swój własny świat,nie przejmując się tym co pomyślą o nich inni.

Nie ten blog,nie ta tematyka.A jednak coś mnie podkusiło, żeby napisać tego posta.Może  to wpływ wydarzeń, a także obserwacji świata.Wiem, pewnie postów o takiej tematyce na internecie jest sporo,ale nie,to nie jest kolejny poradnik z cyklu:" Jak nie przejmować się opinia innych".Interesuję się  psychologia i procesami  zachodzącymi  w społeczeństwie,ale nie mam takiej  mocy,aby przekonać  innych do tego,że warto,albo nie warto przejmować się opinia innych.Jestem szara osoba,która jest jak każdy z nas obserwatorem,jedni są lepszymi inni gorszymi.Myślę, że wynika to z tego,że jedni żyją szybko i żyją chwilą, dlatego nie skupiają się na tych procesach, a jednych interesuje ta tematyka.
To typowy  post pogadankowy  i odbiega całkowicie od tematyki mojego bloga.Mam jednak  nadzieje,że trafię choć do paru osób z przekazem,poznam wasze opinie na ten temat.

Czy są osoby,które w tych czasach lubią czasem się zatrzymać i zastanowić  nad tym co dzieje się wokół  i nie pędza tylko przed siebie, nie zważając na cały świat.Ktoś powiedziałby taka młoda -18 lat i ona chce się wypowiadać na takie tematy i co ona wie o życiu.Nie wiem za wiele i pewnie się wiele jeszcze dowiem,ale jakieś spojrzenie na ten świat już mam.Coraz częściej wiele sytuacji skłania mnie do refleksji,niestety często powody tej refleksji nie są pozytywne.Jestem osoba,która widzi jakoś woje życie za kilka lat,ale jak znam siebie i z doświadczenia wiem,że życie i tak uloży samo mi plan.Może to lepiej bo mnie zaskoczy (mam nadzieje ze pozytywnie).

Czasy w jakich żyjemy są pełne opiniowania.Omawiamy czyjeś zachowania,słowa dosłownie  wszystko.Wiadomo wszyscy mamy prawo do własnej opinii,ale czasami nasze opinie podążają tak daleko,ze wyciągamy błędne wnioski,może krzywdzące dla innych.Największy wpływ ma taka opinia na  młodych ludzi,którzy pod wpływem dojrzewania są często  niestabilni emocjonalnie i łatwo nimi sterować.Opinia innych ma na nich ogromny wpływ.Ogranicza ich w życiu,ale myślę,że przede wszystkim w byciu szczęśliwym.Chcieliby oni  pokazać  jacy są;prosty przykład ubrać się jak im się podoba,wygłosić opinie,ale coś ich ogranicza.A mianowicie co powiedzą  inni ,co pomyślą o mnie.Pewnie zaraz ocenią moje zachowanie negatywnie,a co gorsza skrytykują na forum publicznym.Ale dlaczego tak się boimy czyjeś opinii? Czemu ona ma na nas  tak ogromny wpływ.Sami wiemy,ze nie może nas oceniać ktoś, kto nie wie jak faktycznie dana sytuacja  w naszym  życiu wyglądała.Trzeba rozróżniać  konstruktywną krytykę od "krytyki" mającej na celu podciąć nam skrzydła.Jak wiemy ludzie często zazdroszcząc innym sukcesów starają się ich złamać psychicznie,aby ostudzić ich entuzjazm.Można powiedzieć,że czerpią z tego ogromna satysfakcję,takie wampiry energetyczne,które żywią się słabością i krzywda innych.Brzmi strasznie,prawda? Tez tak myślę.Coraz częściej obserwuje takie zjawisko i zastanawiam czy nie lepiej objąć w życiu postawę obojętną.Przysłowiowo mieć "wywalone" na wszystko.Ale czy to nam da szczęście?

 Pozostawiam Wam to do refleksji.




  Photo taken by me 

Komentarze

  1. Bardzo fajnie to opisałaś :) Opinia innych nie powinna nas interesować :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądry post!! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem trzeba mieć gdzieś wszystko co "niepotrzebne". Co nie jest tak naprawde godne naszej uwagi i naszego stresu ;)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Nie przejmujmy się innymi ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis i blog :) zapraszamy do nas :) http://perfect-mistakex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. Opinia innych mimo czasem krytyczna, nie powinna nas interesowac.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem nie przejmować się opinią innych
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/02/piec-dusz.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography