Przejdź do głównej zawartości

Day by day nothing changes,but if you look back everything id different.


Hej :)
 Wracam do Was dziś z kolejną stylizacją,typowo jesienną.Grudzień jak na razie jest dla nas łaskawy jeśli chodzi pogodę,także udało mi się jeszcze zrobić zdjęcia w sukience.Wspominałam w ostatnim poście o tym,że kapelusz to "must have" w tym sezonie i w mojej stylizacji również nie mogło go zabraknąć.Wybrałam do tej stylizacji parkę,która wg mnie świetnie kontrastuje z ciepłym bordowym kominem.Bordowe botki,które kolorystycznie łączą się z kominem są przełamaniem czerni w stylizacji jeśli chodzi o sukienkę.Choć nie pora na zdj w sukience,chciałam  ją jeszcze wam pokazać.Jestem bardzo z niej zadowolona,świetnie sprawdza się na różne imprezy. Mam nadzieje,że całe połączenie przypadnie wam do gustu.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)




kapelusz- Dresslink
komin-H&M
parka-Cropp
sukienka-Dresslink
buty-CCC












    








































All photos taken by Asia Photography

Komentarze

  1. Kapelusz to nietypowy ale bardzo fajny dodatek na zimę ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Ile klasy, Aparatko! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja :)
    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm oficially in love with this look! ♥

    xoxo
    www.livingaspaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę odwagi chodzenia w kapeluszu. Mi się bardzo podobają, ale jakoś...no nie umiem się przełamać żeby w nim wyjść z domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej odwagi ! :) Ważne zebys to ty czuła sie dobrze w tym co mas zna sobie :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne nogi !
    Stylizacja fajna. Kapelusz przełamuje nudę :)
    Buziaki
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przecudownie jestem zauroczona <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wystrój bloga, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz i obserwacje :)

      Usuń
  10. Outfit jest bardzo jesiennio zimowy, napewno skorzystam z tej propozycje! Odkad zakupilam krwisto czerowna pomadke, nie patrze nawet na inne. Nie wiem jak udalo mi sie tak dlugo bez niej zyc ale jest to totalny must have! :)

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pokochałam mocne kolory szminek :) Pasują do wielue jesiennych stylizacji i pomagaja ożywić nasz look.Make up to troche taka stylizacja twarzy :) A mocny kolor szminki to super akcent do stonowanej stylizacji.

      Usuń
  11. Cudowna stylizacja ;) Bardzo mi się podoba parka
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing, love the parka!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography