Przejdź do głównej zawartości

WISHLIST - Wholesale buying / Trendy- jesień 2015

 Hej :) 

Dziś przychodzę do was z WISHLIST'Ą z  Wholesale buying. Jest to sklep internetowy z ubraniami,gdzie możecie znaleźć ubrania podobne, czasami tez takie same jak np.na stronie Dresslink.Asortyment sklepu jest bardzo szeroki oprócz ubrań możecie kupić rożne akcesoria i biżuterię. Tworząc ta wishlistę chciałam pokazać wam kilka "must have" tego sezonu jakie można znaleźć na stronie tego sklepu. 

 Zapraszam




*Kapelusze 

Ja oszalałam na ich punkcie.Są świetnym dodatkiem i mogą ożywić wiele stylizacji.W tym sezonie jest bardzo dużo dostępnych modeli kapeluszy dzięki czemu każdy może dopasować odpowiedni dla siebie.



*Szale 
To kolejny hit.Najlepiej w kratkę,im większe tym lepsze.Super uzupełniają stylizacje i są bardzo ciepłe.Czego chcieć więcej? :)





*Płaszcze
Kurtki typu -parka powoli odchodzą do lamusa a ich miejsce zastępują płaszcze.Mnogości modeli i kolorów pozwala nam dobrać odpowiedni dla siebie,zgodnie z naszym gustem.




*Kozaki
W tym sezonie jeśli chodzi o obuwie królują własnie one.Koniecznie za kolano.Najlepiej na obcasie.Optycznie wydłużają nogi i sprawiają,że nasza sylwetka staje się smuklejsza.


klik


*Frędzle 
W tym roku przyszły do nas wraz z torebkami.Mogliśmy zauważyć w wielu sieciówkach i sklepach internetowych torebki własnie z frędzlami.Tym razem powracają w trochę innym wydaniu np.na spódniczkach.




klik





klik

Z góry dziękuję za wszystkie kliknięcia :)

Komentarze

  1. Mój ulubiony szalik ;) jest T Omów niezbędnik na jesień
    ZapraszamMój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana super rzeczy wybrałaś :) mi najbardziej chyba podoba sie ten płaszczyk! świetny jest :)
    oczywiscie poklikane.. zrewanżujesz sie ?http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html
    pozdrawiam i powodzenia w współpracy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography