Przejdź do głównej zawartości

You don't need a plan.Sometimes you just need to breathe.Trust.Let go and see what happens.


Hejka :) 
W kolejny jesienny szary dzień zapraszam was na post ze stylizacją.Bardzo się cieszę,że mogę zamieścić posta na blogu o czymś czym się interesuję.Kocham wymyślać nowe outfity i dzięki mojej pogoni za nowymi trendami i szukaniu modowych inspiracji powstał właśnie ten blog. 
Ostatnio dopadła mnie jesienna chandra.Myślę,że nie byłam jedyna osobą która była jej ofiarą.Brakowało mi motywacji do działania  i popadłam w rutynę.Jestem osoba,która nienawidzi się nudzić  i musi być cały czas w ruchu,dlatego taki stan mi nie służy.Postanowiłam się otrząsnąć i zacząć walczyć z jesienna chandrą.Wprowadzenie do swojego planu dnia ciągle nowych zajęć sprawiło,że nie mogłam ani na chwilę odpocząć.To pomogło mi się obudzić z jesiennego marazmu.Codziennie ćwiczenia i przeładowany plan dnia sprawił,że obudziłam się szybciej niż bym się tego spodziewała.Myślę,że jest to głownie zasługa ćwiczeń,które sprawiają,że czujemy się lepiej.Podniesienie poziomu serotoniny tzw hormonu szczęścia dzięki ćwiczeniom może zdziałać cuda.Kiedy często już jesteśmy senni i jedyne czego chcemy to leżeć w łóżku cały dzień pół godziny może nas postawić szybko na nogi i wrócić do świata żywych. Polecam wszystkim "zaspanym" :D
Wracając do mojej stylizacji to efekt ostatnich zakupów,które odbywały się pod hasłem MUST HAVE.
Na mojej liście nie mogło zabraknąć szalika w kratkę i obowiązkowo botków,które już dawno miałam kupić.Będąc już w "setnym' ze sklepów w poszukiwaniu idealnie dopasowanych spodni trafiłam na klasyczne czarne rurki.Bardzo się ucieszyłam bo ostatnimi czasy polowałam na takie.I wreszcie moja miłość od lata czyli crop topy.Ktoś pomyślałby jesień i crop top? :o Według mnie to crop top z golfem to idealne połączenie ze spodniami z wysokim stanem.Kolorystyka typowo jesienna,można pomyśleć "smutna",ale ja kocham takie kolory. Dobrze się  czuje w takich barwach,a to chyba najważniejsze.Zapraszam już was do obejrzenia zdjęć :)










Spodnie - TERRANOVA
crop top- NEW YORKER
buty-CCC


































All photos taken by Kotek photography

Komentarze

  1. Hej ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne buty <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i szalik szczególnie mi się spodobały, gdzie kupiłaś ? :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaliki Terranova,a torebkę w sklepie stacjonarnym :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Na jesienną chandrę polecam dobry film, gorącą czekoladę i dobrą książkę :D

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ! :>

    http://nononomx.blogspot.com/2015/10/pierwszy-tysiac.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza stylizacja ^^ Pięknie do ciebie dopasowana :D

    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze genialna stylizacja :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post ;)
    Śliczne botki ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest super! Mam takie same buty tylko czarne i zaluje bo brazowe wygladaja oblednie :(

    Zapraszam:
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja miałam kupować czarne,ale niestety nie trafiłam na swój rozmiar,ale może i dobrze takie małe urozmaicenie :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,choć do ideału mi daleko :)

      Usuń
  11. Przepiękna, kobieca figura. Włosy też masz przepiękne. Gdy widzę takie grube długie włosy to od razu nasuwa mi się myśl "jakie bym zrobiła śliczne dready" haha, świetny post. Jesienna chandra dopada chyba niemalże każdego. Mnie również, nawet choroba mnie dopadła. Miłego weekendu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję za komplement :) No niestety jesienna chandra jest bezlitosna dla każdego :P

      Usuń
  12. Świetna stylizacja i buty cudowne! A tek na marginesie- ciekawa nazwa bloga ;)!

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Masz piękną figurę :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny szalik :) Ja sama próbuję się od dawna zabrać do ćwiczeń, ale mam nadzieję, że w końcu się ogarnę, przecież wszyscy mamy 24 godziny i nie wymigam się brakiem czasu ;) Skoro inni mogą to ja też
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mam nadzieję,że uda ci się wygospodarowac czas :)

      Usuń
  16. Super szalik! Uwielbiam te buty! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli serio potrafisz ćwiczyć kiedy jesteś "zaspana" to mega zazdroszczę :D Świetna stylizacja, mam takie same buty.
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: POLAND
    with number: 1483
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by offering them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. Thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168341.png

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobierz specjalną cenę "wielokrotnie katalog" na swoim blogu! komplementami
    Pozdrawiam
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168341.png

    OdpowiedzUsuń
  20. Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    Dziękujemy za wyrozumiałość

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja :* Bardzo mi się podoba ten szalik :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja! Zainspirowałaś mnie :)
    Zapraszam na nasz blog :).
    Jeśli ci się spodobał,zaobserwuj,a my z miłą chęcią się odwdzięczymy :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mogłam kogos zainspirować :)

      Usuń
  23. Great boots!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są super i wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna torebka
    zaobserwujesz ? :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. jula445.blogspot.com
    Świetne ubrania :) pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography