Przejdź do głównej zawartości

Moc inspiracji w aplikacji :)

 Hejka :)

Jak mnie tu długo nie było :O  Nie było mnie ponad miesiąc, ale powoli wracam do żywych.Wrzesień był miesiącem przerwy w blogowaniu,ale przede wszystkim był dla mnie jak kubeł zimnej wody po wakacyjnej labie.Powrót do rzeczywistości bywa trudny, tym bardziej, że to liceum   i zaczyna się nauka,ale nie dajmy się zwariować.I właśnie w tym roku szkolnym stawiam na to co chce się uczyć i co sprawia mi przyjemność.Mam nadzieje,ze jakimś cudem uda mi się wszystko pogodzić.Szkoła,zajęcia dodatkowe,hobby.Jedyne czego mi brakuje to CZAS! :(  
Czasami marzę o tym,aby doba się magicznie wydłużyła,a życie od razu stałoby się lepsze. Jednak po tym miesiącu już chyba wpadłam w szkolną rutynę i tempo jakie narzucam sobie przez ciążące  na mnie obowiązki.Jednak  przejdźmy  już do tego o czym dziś wam chce opowiedzieć.Post ten powstał spontanicznie i ciesze się,że mogę wrócić do was z dość nietypowym postem jak na mojego bloga,ale spokojnie postaram się już niedługo dodać posty ze stylizacjami.

Ostatnio w poszukiwaniu motywacji do ćwiczeń, do walki z moim małym lenistwem znalazłam parę ciekawych aplikacji  dotyczących zdrowego życia,a także wpadłam na genialną aplikacje modową.
Chciałabym wam przybliżyć kilka z nich.Może większość z was zna je,może nie.Jeśli znacie jakieś ciekawe aplikacje napiszcie w komentarzu,a ja zapraszam was już  do właściwej części posta.


                                Stylekick





Apka odkryta przeze mnie klika dni temu,ale już zyskała moje uznanie. Jest świetna dla wszystkich,którzy kochają mode i uwielbiają się dzielić modowymi inspiracjami z innymi.Ja tą aplikacje  nazywam takim modowym instagramem,ponieważ możecie tak jak na instagramie stworzyć własne konto,obserować innych,lajkować i komentować zdjęcia.Dopiero odkrywam tajniki tej aplikacji,ale myślę,że będę jej często używać.


Możecie znależć Stylekick na instagramie: stylekick
Moja nazwa na Stylekick: aparatkaa97
*jeśli macie tez tam konto dajcie znać w kom


 Pump up


Świetna apka dla osób prowadzących zdrowy tryb życia i  szukających motywacji. To taki instagram w wersji healthylife.


Możecie założyć swój profil,dodawać zdjęcia,obserwować  inych,komentować,lajkować- zupełnie jak na instagramie.Tylko,że tutaj ludzie dzielą się woimi efektami cwiczeń,pokazują zdrowe  jedzenie  i wrzucają mnóstwo motywacyjnych haseł.Jeśli prowadzicie zdrowy tryb życia to aplikacja stworzona dla was.

 *mój profil:aparatka97



Dieta i trening


W czasach kiedy coraz więcej ludzi zaczyna ćwiczyć i szuka sposobu na uporządkowanie  trybu ćwiczeń,czy tez kontrolowanie swoich posiłków  i spalanych kalorii ta aplikacja to ogromna pomoc.Ja sama szukałam apki,która pomoże mi w tym i znalazłam ją.

                        



Aplikacja nie wymaga od was posiadania połączenia z Internetem,w każdej chwili możecie zapisać w niej swoje posiłki i sprawdzić ile kalorii one mają czy tez dodać trening.Dla mnie apka cudo.Jeśli chcecie dowiedzieć się o niej więcej zapraszam pod wskazany link: Dieta i trening




Quote Wallpapers 
 

Kolejna aplikacja, a raczej ich seria to apki związane ze zmianą tapety w naszych telefonach.Seria Quote Wallpapers obejmuje różne zagadnienia np.Motivational,Success,Inspirational,Travel i wiele innych.Na proponowanych tapetach możecie znaleźć m.in fajne  motywujące teksty.Apka ta ma wiele kategorii,słowem dla każdego coś miłego.Wg mnie fajnie mieć na tapecie tekst,który będzie nas motywował.



 Same quizy

O tej apce słyszało pewnie wiele z was.Możecie tam rozwiązywać wiele quizów dotyczących waszych ulubionych seriali,aby sprawdzić  swoja wiedze na ich temat,czy rozwiązać test osobowości.Świetna apka na zabicie czasu w nudnych chwilach.





Dajcie znać co sądzicie o tych aplikacjach,może ktoś z was zna jakieś godne polecenia.Czekam na wasze komentarze.

Komentarze

  1. Musze sobie pobrać jakąś inspiracyjną apke ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja czekam na Ciebie i czekam, pisz częściej! :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczęłam ćwiczyć i jak na razie daje radę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście znajduję czas na swoje pasje ty też dasz radę :)
    Ciekawa notka :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Większości tych aplikacji nie znałam, a wydają się bardzo przydatne. Na pewno zainstaluję tę o zdrowiu! :)

    nowy post ----> http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się ciekawe, pewnie wypróbuję ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography