Przejdź do głównej zawartości

You cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness.

Hej :) 

Dziś powracam do was z kolejna stylizacją.Ostatnio nie miałam zbytnio czasu,aby zając się blogiem,ale powracam z nową energią :) Dziś na sobie mam mój ostatni zakup czyli rurki z wysokim stanem z Bershki,a także crop top,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dresslink.Na zdjęciach możecie także zobaczyć bransoletkę,o której był poprzedni post. Do tej stylizacji wybrałam moje ukochane buty - lity,ale oczywiście ich alternatywą mogą być trampki.Będą także fajnie komponować się z całym lookiem i jednocześnie będą wygodne.Dodałam jeszcze pare małych dodatków i  tak powstał ten look.

 Z góry dziękuję za kliknięcia w linki i zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

  
crop top - Dresslink
spodnie-Bershka
zegarek -Granashop
kolczyki-Tally Wejl
buty + torebka-sklepy stacjonarne















\


































 All photos taken by Kotek photography


Komentarze

  1. Bardzo ładne spodnie, idealnie pasują do białej bluzki :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Klasa, klasa, klasa :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty. *.*
    Ładnie ten crop top połączył się z klasyczną ramoneską. Ten outfit jest u mnie na tak, haha. :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem,ślicznie wyglądasz w tej stylizacji!! C; zapraszam do mnie kochana!❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka, uwielbiam nosić crop topy do spodni z wysokim stanem!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz. :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodnie, sama ostatnio zbzikowałam na punkcie tych wszystkich rozdarć i łatek ;) Poza tym, masz przepiękną figurę!

    powalczmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Szukam właśnie podobnej torebki!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taką torebkę możesz znalezc podobna w H&M z tego co sie orientuję. :)

      Usuń
  10. Zakochałam się w tych butach i spodniach. Świetne, to byłoby mało powiedziane!
    A bransoletka na ręce prezentuje się znakomicie. Gdyby moje pieniądze nie szły do skarbonki, na pewno bym sobie kupiła podobną. No a na razie mogę tylko pomarzyć:)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,e tak podoba ci się.Ma nm adzieje,ze uda ci sie zakupic taka bransoletkę.

      Usuń
  11. Mega <3
    Śliczne te buty i look!!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buty i torebka :)

    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetną figurę, a co do stylizacji nic dodać nic ująć
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zegarek , świetna stylizacja
    Zapraszm !!
    Sam-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się stylizacja, ale nie wyszłabym z tak odkrytym brzuchem. Taką blokadę mam haha :D Poluję teraz na spodnie z dziurami, mega mi się podobają :)

    miłego dnia,
    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna bluzka i kolczyki
    ja już obserwuję :*

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy outfit, wszystko dzięki bluzce! Jest świetna, tak samo jak i spodnie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny outfit , można się zakochać <3
    Pozdrawiam <3
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju, wyglądasz jak ideał! zgrabna, ładna do tego piękne długie włosy! cudnie wyglądasz! c:

    ___________
    Przy okazji miałabym do ciebie ogromną prośbę. Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście u mnie? To naprawdę dla mnie ważne! Jeśli masz zamiar mi pomóc to nie zapomnij napisać o tym w komentarzu abym mogła się odwdzięczyć a ty przy okazji będziesz mogła wziąć udział w konkursie -> http://queenxfangle.blogspot.com/2015/08/19-wspoprace-pytania-od-was-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Mój kolega założył zaledwie kilka dni temu bloga o tematyce sztuki, ale głównie będzie oparty na modzie-raczej każdy znajdzie coś dla siebie. Zajrzysz? Byłoby m bardzo miło, gdy wejdzie a będą na niego czekać nowi czytelnicy jak i jakieś komentarze :) http://mikeblazkov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, top jest boski :) Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zawsze mam problem w chodzeniu w butach na tak wysokim obcasie :)
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku zawsze jest cięzko,ale jak się chodzi czesto mozna sie przyzwyczaić ;)

      Usuń
  23. Dawno nie widziałam tak dobrej stylizacji! Zakocham się w niej od pierwszego wejrzenia! Wszystko, ale to wszystko mi się w niej podoba! Idealnie <3

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i ciesze si,że podoba ci sie :)

      Usuń
  24. Stylizacja świetna! Najlepsze buty i torebka.
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki i banery?
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja :)chudzinka z Ciebie bardzo pasuje Ci ten crop top :) torba cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. so interesting!
    I follow you on g+
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne zdjecia! Fajna bransoletka. A spodnie z bershki są swietne, sama mam kilka par!
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję.To prawda spodnie z Bershki są świetne,super dopasowują sie do figury.

      Usuń
  29. great pics! Yove this style! Maybe follow each other? Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudownie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie wyglądasz! lubię śledzić twojego bloga ! :) Obserwuję dziś(chociaż myslalam ze juz dawno to zrobiłam) :D myślę własnie nad kupnem litów, wygodne:) ?
    Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za kom i obs :) A co do litów,to dla mnie są wygodne.Wiadomo,że tak dłuzej chodzic mogą boleć nogi,ale czego sie nie robi dla takich butów :D haha

      Usuń
  32. Piękne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz. Super crop top i biżuteria
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć nazywam się Amelka i jestem z Blogu żyj chwilą i nominowałam cię do LBA. Więcej informacij na moim blogu :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography