Przejdź do głównej zawartości

You are the writer of your own story

Hejka :)
 Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim za kliknięcia w poprzednim poście. Dziś także w ramach konkursu,o którym  wspominałam wcześniej opowiem wam co nie co o paru blogach. Powracam do was  także z postem z kolejna stylizacją :)

Przejdę na początku do wyników konkursu(uczestnicy wiedzą o co chodzi).W ramach tego konkursu miałam wam podać linki do kilku blogów i o paru opowiedzieć coś więcej :)
   

1

Pierwszym blogiem jest blog prowadzony przez Karolinę.Na tym blogu możecie znaleźć przemyślenia jego autorki na różne tematy.Ostatnio Karolina dodała także ciekawy post,warty polecenia dotyczący tego jak blogowanie zmieniło jej życie.W blogosferze jest od 2014 roku.

2
 Kolejny blog znam od niedawna również  stosunkowo niedawno dołączył do blogosfery(jeśli się dobrze orientuję :))
Na tym blogu możecie znaleźć przemyślenia na różne tematy. Ostatnio jego autorka dodała post dotyczący postrzegania osób otyłych więcej na ten temat  w poście Hasztag fatkini.

 3
Autorką kolejnego bloga jest Iza.Jak o sobie mówi "pozytywnie podchodząca do wszystkiego czternastolatka". Jej blog jest typowo lifestylowy.Możecie na jej blogu przeczytać m.in o jej podróży do Hiszpanii.Post ten z pewnością przyciągnie miłośników nadmorskich klimatów.

 4
Autorką tego bloga jest Natalia.Jej blog jest typowo lifestylowy.Możecie znaleźć na nim posty dotyczące codzienności Natalii jak też wpisy tematyczne.
Ciekawym postem jest post o systematyczności,która dla wielu blogerów jest podstawą,dlatego zapraszam do lektury ;)

5

http://bbubbleblog.blogspot.com/
 Autorką tego bloga jest Ola.Możecie na jej blogu znaleźć posty dotyczące jej codzienności,przemyśleń i przede wszystkim mody.Ola ma bardzo fajny styl wg mnie,gdyż lubię minimalizm jeśli chodzi o kolory tworząc stylizacje.Jeśli tak jak ja lubicie taki styl to serdecznie zapraszam na bloga Oli :)

 6

Autorka tego bloga jest piętnastoletnia Patrycja,która dopiero zaczyna swoją przygodę z blogowaniem.Jeszcze nie wiem w jakim kierunku będzie podążać pisząc bloga,ale już mogę powiedzieć, że jej ostatnia notka jest ciekawa.Jeśli jeszcze niesłyszałaś/es o Sassy Water to zapraszam na blog Patrycji.

 7

Autorką tego bloga jest Justyna.Jej blog jest o tematyce modowej i możecie na nim znaleźć mnóstwo inspiracji.Przejrzysty design bloga i świetne zdjęcia to rzecz,która pierwsza rzuca się w oczykiedy wchodzimy na ten blog.Justyna ma ciekawy,fajny styl.Tutaj możecie zobaczyć jej ostatnia stylizację klik 

 8
Pod tą ciekawą nazwą bloga kryje się trzynastoletnia Julia.Na jej blogu znajdziecie posty na różny temat.Jej ostatni post jest o ciekawej firmie z batonikami w zdrowszej wersji.Coś dla łakomczuchów i wielbicieli słodyczy.Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej na temat batoników pod ciekawymi nazwami takimi jak np."Petarda" to zapraszam na post Julii klik

9
Autorką tego bloga jest dziewczyna kryjąca się pod nikiem "breejk".Jeśli intresują was makijażowe triki to zdecydowanie blog dla was.Znajdziecie tu wiele tutoriali jak wykonać różne ciekawe makijażowe efekty 

10
Kolejny blog to typowy lifestyle. Jego autorką jest Patty.Znajdziecie na nim posty dotyczące życia autorki,ale też wiele inspiracji

11

Autorka kolejnego bloga jest Nicola-miłośniczka języka francuskiego.Znajdziecie na jej blogu wiele stylizacji i ciekawych zdjęć.Jeśli lubisz czytać blogi z tematyka modową to zapraszam na ostatni post Nicolii.
 


Przejdę teraz już do mojej stylizacji,która powstała pod wpływem moich ostatnich wakacyjnych zakupów.
Zapraszam :)



 Bluzka-Diverse
Spodenki-House
Buty-Centro
Zegarek-Granashop
Torebka-sklep stacjonarny



































All photos taken by Kotek photography

Komentarze

  1. Akurat szukałam fajnych blogów do poczytania i znalazłam ! :)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat czytam mniej więcej połowę blogów, które przedstawiłaś :) Świetne zdjęcia, piękna torebka!
    Zapraszam do mnie http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja *-*
    i gratuluję wygranym :D

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam te blogi! Śliczne zdjecia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, buty są ekstra bo bardzo nietypowe i oryginalne ;)
    mam mała uwagę co do wyglądu, trochę brzydko wygląda ten aparat namalowany w paintcie, strasznie tandetnie :/
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za twoj komentarz.Ciesze sie,ze podoba ci sie stylizacja.Co do wygladu bloga przyznaje,ze nie jest perfekcyjny i nie jestem mistrzynia painta :D Mam nadzieje,że uda mi sie kiedyś sprawic,że wyglad mojego bloga bedzie perfekcyjny :)

      Usuń
  7. Obserwuję :) bardzo ładna stylizacja :) werooonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi miło, gdy znalazłam swojego bloga spośród wygranych. :)
    Zakochałam się w tych butach, są nieziemskie! Spodenki oraz torba również świetnie wyglądają.
    Tez zegarek bardzo ładnie się prezentuje, ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać. Chyba nie jestem stworzona do noszenia zegarków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za twoj komentarz :) Ja sie przekonuje do zegarkow :)

      Usuń
  9. bardzo ciekawe :) nie jestem fanem mody, gdyż jestem facetem :D co się powinno! wykluczać :D polecę blog mojej dziewczynie :) http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/rycerz.html?showComment=1438953100897#c7552660628290412162

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że opisałaś kilka blogów :) Ładna stylizacja ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post ! Zdjęcia i strój są fantastyczne !
    Będę wpadać tu często :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajrzę na niektóre blogi, bo wydają się być ciekawe, a Ciebei zapraszam również do siebie. K L I K < - - -

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia !!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the pop of colour in your heels! thanks for sharing you look great. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Bardzo dziękuję że wspomniałaś o moim blogu. Jest mi bardzo miło/ :) Zapraszam
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dużo ciekawych blogów :) a spodenki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję za danie do posta mojego bloga :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzę na te blogi :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo łądną torebkę :) Przy okazji kliknęłam w baner :)

    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? lub u mnie w ostatnim poście?

    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześłiczne spodenki *o*

    http://my-pastel-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poprzeglądam te, blogi, dziękuję ci <3

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  23. Poprzeglądałam sobie blogi i niektóre są naprawdę super! A co do stylizacji to jest genialna! Uwielbiam takie szorto-spódnice, tworzą niesamowity look. ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych blogów, ale w wolnym czasie na nie zajrzę :)
    Bardzo ładna stylizacja.

    Zapraszam do siebie:
    ♥ okno na świat (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog, i świetna stylizacja. Najbardziej podoba mi się bluzeczka :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚLiczne masz włosy ;) i super buty!
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość blogów znam :). Świetna stylizacja. Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o klikanie w link kamizelki: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog :) Obserwacja za Obserwacje? x

    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna torba!
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam ; http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look, piękne włosy <3
    zapraszam na nowy post może obserwacja?
    kllaudy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Your outfit is so pretty and love the blogs you've selected!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta spódnica wygląda rewelacyjnie z twoimi nogami *.* pozazdrościć figury :)
    Zapraszam do siebie na nowego posta ;)
    htttp://julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Love your sandals!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna spódnica i Zdjęcia :*
    Fajny post ;)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow megaaa spodenki!;)
    Przejrze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam większości z tych blogów ale na pewno wpadnę!
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  39. jest juz nowy post zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  40. nie kojarzę blogów chociaż na niektórych pokazane mam, że już byłem tam gościem

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Thanks for your share,love your handbag.

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography