Przejdź do głównej zawartości

Collaboration with SOUFEEL

Hej : ) 
Parę dni temu otrzymałam paczkę  od  firmy SOUFEEL.
Kiedy otrzymałam propozycje współpracy z tą firmą bardzo się ucieszyłam,gdyż taka propozycja jest oznaką przede wszystkim,że mój blog został doceniony.Firma Soufeel zajmuje się sprzedażą biżuterii.Trzeba dodać,że jest to biżuteria wykonana ze srebra.Na stronie Soufeel możecie znaleźć także oprócz bransoletek kolczyki i pierścionki.Jeśli chodzi o wysyłkę to powyżej $50 firma oferuje bezpłatną wysyłkę. 

Przejdę teraz już do mojej przesyłki i opinii dotyczącej mojej bransoletki.Moja bransoletka jest próby 925. Została ona wykonana na wzór popularnej Pandory.Jeśli chodzi o charmsy miałam wstępnie narzucone z góry trzy,a dwa miałam wybrać sama.Jednak okazało się,że niektóre z wcześniej mi narzuconych nie są dostepne i mogłam wybrać sama sobie więcej charmsów.Bardzo się ucieszyłam z tego powodu,gdyż wybierając sama charmsy mogłam sprawić,że ta bransoletka będzie bardziej osobista.Wybierając charmsy kierowałam się tym,aby każdy z nich wiązał się z jakąś częścią mnie i kojarzył mi się z czymś. I tak powstała moja bransoletka :) Jeśli chodzi o wykonanie jestem bardzo zadowolona z jej wyglądu.Myślę,że taka bransoletka to doskonały pomysł na prezent.Dzięki temu,że sklep ten ma bogaty asortyment możemy wybrać coś specjalnie dla ukochanej nam osoby.


 Zapraszam was do obejrzenia zdjęć.
Jeśli macie pytania dotyczące tego jak wygląda współpraca z tą firmą to chętnie wam pomogę :)






 













Bransoletka - klik
Charmsy:
klik
 klik 
klik
klik 
klik 



Komentarze

  1. Bransoletka jest przepiękna :) Pewnie wiele blogerek też chciałoby otrzymać takie cudo. Gratuluję współpracy !!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam od nich bransoletkę., Twoja jest śliczna ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, już wiele razy widziałam tę bransoletkę na blogach i za kazdym razem sie zachwycam <3 Cudeńko!
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, małe cuda ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka, gratuluję nawiązania współpracy!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka. Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zdjęcia, bardzo mi się podobają. A co do bransoletki- ładna, ale nie w moim guście.

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ;) No wiadomo każdy ma inny gust :)

      Usuń
  8. Śliczna bransoletka *-*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bransoletka. Ale jednak nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com
    Świetna ta bransoletka <3 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie skomponowałaś bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna :)
    Zapraszam do mnie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna biżuteria :) gratulujewspółpracy :))

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna bransoletka. Od jakiegoś czasu coraz bardziej podobają mi się srebrne cudeńka, bo wcześniej u mnie srebro było co najwyżej na palcach i szyi, a na nadgarstkach jedynie jakieś pieszczochy i gumkowe bransoletki. A teraz, cóż, przekonują mnie swoim urokiem. Bardzo ładnie zapakowane, widać, że dbają o każdy szczegół. Z chęcią zaglądnę na tę stronę i kto wie, może skuszę się na coś:)

    zapraszam też i do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za komentarz .Ja równiez przekonuje się do takich bransoletek,jak na razie ta jest przy mnie cały czas :D

      Usuń
  15. Jaka cudna *-*
    Zapraszam do mnie, recenzja balsamu opalizująco-brązującego :) http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/08/barwa-barwy-sonca-opalizujaco-brazujacy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bransoletka :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest!
    Obserwuję!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny prezencik! :)

    przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bransoletka ;)
    Ja mam pytanie odnośnie tej współpracy. Podałabyś mi może e-mail do tej firmy? Również chciałabym z nimi zacząć :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna bransoletka! Poklikałam :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam tą bransoletkę i bardzo ją lubię :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu, jaka cudowna ta bransoletka. *.*
    Gratuluję nawiązania współpracy. ;)
    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Piękna bransoletka, też czekam na przesyłkę od nich :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna bransoletka! Poklikałam :)
    Wybrałaś świetne szarmy :)
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane, mogłybyśmy liczyć na rewanż? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your blog, it's amazing!
    Would you like to follow each other on gfc and keep in touch? :)
    xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoletka jest śliczna. Super, że masz okazję z nimi współpracować!

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się charmsy, które wybrałaś!
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bransoletka! :)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny blog!
    http://kasiak-dominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję współpracy :) śliczna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna paczka ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękną mają biżuterię... bardzo ładne rzeczy sobie wybrałaś :) poklikałam Ci :))
    moze tez mi poklikasz? :)
    wzajemna obserwacja?

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać, jeśli chcesz to możemy zaobserwować ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. boska biżuteria
    zapraszam do mnie http://niniakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. What a nice and interesting blog!! Great posts!
    Wanna follow each other on gfc? Let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna bransoletka! zazdroszczę :)
    super blog:) obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://xsweetlikecinnamonx,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne rzeczy <3 Blog masz fantastyczny , zazdroszcze haha <3 W wolnej chwili zajrzyj na moje blogi , może coś skomentujesz i zaobserwujesz , byłabym wdzieczna
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana, napisalabys mi na czym polega i jak przebiega współpraca z nimi? Bo nie moge napisac do Ciebie e-maila. Moj to gluchdiana@gmail.com . Pisali do mnie, ale najpierw chce zobaczyc o co tam chodzi i jak przebiega :-D wiec jesli masz tylko czas - czekam na odpowiedz.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana, napisalabys mi na czym polega i jak przebiega współpraca z nimi? Bo nie moge napisac do Ciebie e-maila. Moj to gluchdiana@gmail.com . Pisali do mnie, ale najpierw chce zobaczyc o co tam chodzi i jak przebiega :-D wiec jesli masz tylko czas - czekam na odpowiedz.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography