Przejdź do głównej zawartości

Always believe in yourself.You'll never know what you are capable of until you try.

 Hejka :)
Dziś wyjątkowy post,ponieważ wybiło na moim blogu 100 obserwacji.Nawet nie wiecie jak bardzo się ciesze z tego powodu.Nigdy nie pomyślałbym,że uda mi się mieć ich aż tak dużo.Bloga mam od czterech miesięcy,więc stosunkowo krótko i nie spodziewałam się,że w tak krótkim czasie uda mi się tak "rozkręcić" bloga.Dlatego chciałabym wam podziękować za wszystkie obserwacje i komentarze.Są one dla mnie ogromną motywacją.Wiem,że ktoś docenia to co robię i to powoduje ogromny uśmiech na mojej twarzy ;) 
Dziś chciałam pokazać wam kolejna stylizację.Muszę was poinformować,że kolejne posty na moim blogu mogą pojawiać się teraz nieregularnie ze względu na rozpoczynający się już za kilka dni rok szkolny.Niestety będę teraz musiała się skupić na nauce,gdyż czeka mnie matura.Nie chcę zaniedbywać bloga,ale obawiam się,że czasami może być to konieczne.Dlatego z góry was przepraszam.

Z okazji wybicia na moim blogu liczby 100 obserwatorów przewiduje konkurs,o którym więcej w następnym poście! :)


  A teraz już was zapraszam do obejrzenia zdjęć.Dziś w parkowej scenerii.Niestety ze smutkiem muszę przyznać,że nawet tam widać oznaki nadchodzącej jesienni i koniec lata.




   



   









  

  




















































All photos taken by Joanna photography

Komentarze

  1. Gratuluję obserwatorów :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci gratuluję 100 obserwatorów, w pełni na to zasłużyłaś! Niestety jutro już rozpoczęcie roku szkolnego, na pewno będzie trudno połączyć bloga ze szkołą i innymi obowiązkami, ale życzę Tobie ( i sobie też :D ) żeby się to udało!
    Śliczne zdjęcia, niestety też zauważyłam już pierwsze znaki jesieni.

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety szkoła i blog to dwa wymijające sie tematy :/

      Usuń
  3. Gratulacje i super zdjęcia :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i piękne masz włosy! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Tak trzymaj! Świetne zdjęcia. Masz piękne włosy :)
    FOTOGRAFIA SPOSOBEM WYRAZU - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również będę musiała pogodzić bloga ze szkoła, na pewno da się to zrobić ;) śliczne zdjęcia
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 100 obserwatorów:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem 101 ! :) Powodzonka, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję obserwatorów :)
    Śliczna koszula
    Pewnie ciężko Ci będzie połączyć szkołę i bloga (mi też) dlatego życzę powodzenia ;)
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoła niestety już jutro a ja całkowicie nie jestem na to gotować. Jednak nic nie poradzę, a szkoda.
    Gratuluję 100 obserwatorów oraz życzę zwiększającej się tej liczby!
    Piękne zdjęcia, masz śliczne włosy:)

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje :) No niestety nic nie poradzimy :(

      Usuń
  12. Gratuluję, pewnie nim się obejrzysz będzie już 1000 obserwatorów i tego Ci życzę :)
    Świetna stylizacja jak i zdjęcia :D

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje :) Mam nadzieje,że keidys mi sie uda :)

      Usuń
  13. Jejku, ale świetna koszula! Uwielbiam taki odcień jeansu.

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszula, piękne masz włosy! *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula!
    Włosy cudowne! Sama takie miałam takie tyle, że obcięłam :/ Nie obcinaj bo będzie Ci ich szkoda wiem co móię!
    Obserwuję!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja- prosto, ale ładnie.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję. Ślicznie wyglądasz. Ale masz długie włosy
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje 100 obserwacji kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. great look!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.cocobagsaleonline.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, szkoda, że lato już się skończył hmm... no cóż trzeba czekać do kolejnego ;)
    Mam pytanko poklikałabyś w linki u mnie i podała ceny w kom? Bardzo mi zależy ponieważ będzie to moja 1 współpraca i każde kliknięcie jest na wagę złota :) z góry dziękuję :*
    http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, wyglądasz cudownie, uwielbiam takie koszule :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne włosy! Zazdroszczę :))
    Świetny blog!
    Zapraszam do mnie: http://brunettes-fashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszula i jakie włooooski *,*

    Obserwuję i zapraszam :)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne włosy ;*
    http://sherrymynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cały czas czekam na nowe posty i doczekać się nie mogę!
    Majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć :) zmieniłam sposób obserwowania bloga. Obserwowałaś go, mam prośbę zaobserwujesz jeszcze raz? <3 Bardzo mi zależy bo z 90 obserwatorów zrobiło sie 9 :(
    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography