Przejdź do głównej zawartości

"You can make yourself happy or miserable.It's the same amount of effort."

Hej :)
Przychodzę dziś do was z kolejnym postem ze stylizacją.Lubie przygotowywać te posty najbardziej,gdyz łączenie ubrań i wymyślanie nowych stylizacji to dla mnie świetna zabawa.Ostatnio przytłoczona upałem walczyłam o wskrzeszenie z siebie jakieś magicznej energii,która pozwoli mi normalnie funkcjonować.Ale ten upał=brak deszczu pozwolił mi wybrać się zrobić zdjęcia na bloga.I oto jest nowy post :D 
 

Przejdę jednak już do tego co mam na sobie.Zacznę od spodenek z wysokim stanem,które są efektem mojego nieudolnego DIY.Pomimo efektu i tak jestem z siebie dumna,bo jak na moje zdolności to wyszło całkiem nieźle :D Spodenki,a właściwie spodnie zostały przeze mnie skrócone i nabiłam na nie ćwieki,ale planuje jeszcze je przerobić w najbliższej przyszłości.Bluzka to baskinka,ale pomyślałam,że ma fajnie wycięte z tyłu plecy i jej kolor świetnie będzie współgrał z granatowymi spodenkami.Do tego zwykłe czarne trampki,ważna oczywiście w wakacje wygoda. :D Postanowiłam też założyć złoty łańcuch,który świetnie kolorystycznie współgra z bordowa bluzką.To chyba na tyle jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację.

A jak wam mijają wakacje? Dajcie znać w komentarzu :)






























 All photos taken by Kotek photography

Komentarze

  1. Bardzo fajnie wyszły ci te spodenki, kiedy oglądałam zdjęcia zanim przeczytałam twój wpis myślałam, że są ze sklepu :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i sie ciesze,ze moje DIY dorównuje sklepowym ubraniom :)

      Usuń
  2. Prześliczne zdjęcia! Powiedz swojemu fotografowi, że ma oko do zdjęć ;)


    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Może zrobiłabyś post o tym, jak zrobić takie spodenki? :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Pomyślę nad takim postem :)

      Usuń
  4. Genialna stylizacja :3 Mogę się dowiedzieć, gdzie zakupiłaś bluzkę? Świetna jest :3
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Nie pamiętam ale metke ma z atmosphere :)

      Usuń
  5. Świetne są te spodenki! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, spodenki są super! :)

    zapraszam=>http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! Fajne są te spodenki i dobrze prezentują się z tą torbą :) Dobre miejsce wybrałaś na zdjęcia ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie piszesz, zdjęcia sa fajne ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, a włosy to masz idealne :( zazdroszczę! dbasz o nie jakos szczegolnie?
    Mam ogromną prośbę! Mogłabyś poklikać w linki w poście? :( odwdzięczę się! Byłabym wdzięczna!
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nie używam jakiś odżywek do nich ,są takie naturalnie :)

      Usuń
  11. SUPER SZORTY, MASZ OCHOTE NA WSPOLNA OBSERWACJE BEDZIE MI MILO
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki są świetne :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ejj, no, jak możesz tak mówić?! Spodenki są świetne, te ćwieki... Bardzo ci w nich ładnie, wyglądają na naprawdę starannie zrobione:) Stylizacja jest świetna, bardzo podoba mi się bluzka:) I super dobrane tło do zdjęć;)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!;**
    manniaabloog.blogspot.com ---> Zajrzyj, jak masz czas:) Jeżeli mój blog ci się spodoba, zaobserwuj, każdy nowy czytelnik wywołuje ogroomny uśmiech na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło,że podoba ci sie moja praca włożona w spodenki i w [powstanie tego posta :) Dziekuję bardzo :* :)

      Usuń
  14. zajebista ta sesyjka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna stylizacja, jak mi mijają wakacje?, a dziękuje, bardzo dobrze ;), też miałam aparat, ale po niecałych dwóch latach mi ściągnęli :), obserwuję i zapraszam do siebie: http://damakierek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam nadzieje,że też bede nosić nie dłużej niż 2 lata :)

      Usuń
  18. Super stylizacja :D
    Jesteś bardzo fotogeniczna :D
    obserwuje i zapraszam :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygladasz.:) Spodenki wyglądają genialnie.:)
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post! :)
    zapraszam do mnie flowers1410.blogspot.com
    obs/obs jeśli tak to zacznij :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry pomysł z tymi ćwiekami wbitymi w spodenki, wygląda to ładnie i tak zadziornie :D Kolor bluzki to śliczna śliwka, a z tytułem posta się raczej zgadzam, choć pozornie o wiele więcej energii idzie na zauważanie tych dobrych rzeczy w naszym otoczeniu, a tym samym bycie szczęśliwym
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze,że podobaja ci się spodenki i cała stylizacja. A co do tytułu to prawda cięzko zauwazyć dobro.

      Usuń
  22. też ostatnio przerabiałam szorty :)
    masz cudowne włosy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  24. rowniez obserwuje dziekuje :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Te spodenki wyszły ci naprawdę świetne!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! A po spodenkach nie widać, że zostały przerobione. Wyglądają jak nowe ze sklepu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję.Bardzo si e ciesze,że udało mi sie uzyskac taki efekt :)

      Usuń
  27. Spodenki są świetne , bardzo podoba mi się twój outfit.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/
    Może zaobserwujesz mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie i stylowo ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja, spodenki są boskie :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jesteś :O <3 http://www.thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award .


    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obs za Obs ? :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz :)

    http://zuzu781.blogspot.com/
    Jeśli mój blog ci się spodoba zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz! strasznie podobają mi się te szorty i to, że zrobiłaś je sama :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna bluzeczka. Kocham takie kolory i mam szczęście, że nawet mi pasują. Tobie pasują jeszcze bardziej i ślicznie wyglądasz na zdjęciach.
    Jak na produkt DIY, te szorty wyglądają znakomicie, wątpie żebym umiała zrobić podobne.
    Obserwuję i na pewno tu wrócę.
    TANGLE FANGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję za obs i komentarz :)

      Usuń
  36. Jak dla mnie spodenki ci rewelacyjnie wyszły i nie trzeba w nich nic zmieniać! Masz prze cudowny włosy *.*

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla Ciebie łączenie ze sobą ubrań i tworzenie nowych stylizacji to dobra zabawa i z takiej zabawy wychodzi coś naprawdę ładnego. Świetna stylizacja :) a te spodenki z wysokim stanem, które zrobiłaś są genialne! :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że doceniasz moja prace :) Dziekuję ;)

      Usuń
  38. Gust bardzo zbliżony do mojego, rzadko spotykam takie osoby, stąd bardzo mi się podoba stylizacja! :D Obserwuję :)

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że podoba ci sie ta stylizacja :) Dziękuje tez za obserwację ;)

      Usuń
  39. Świetny outfit! I piekne zdjęcie ;)
    Obserwuje!
    misswerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Również najbardziej lubię posty ze stylizacjami :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stylizacja c: Obserwuję i liczę na rewanż ♡♡
    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne spodenki i zdj :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko wygląda wspaniale, spodenki są świetne :)


    pozdrawiam,
    http://beiiser.blogspot.com
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne włosy, fajny look!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnia stylizacja! Obserwuje! Licze na to samo. :) http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna stylizacja;)
    Może wspolna obserwacja? Daj znać u mnie

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super wyglądasz :) Świetne szorty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie skróciłaś te spodenki i ładnie wyszła cała stylizacja :)
    2ndhstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. super przerobiłaś te spodenki :) + Meeega zdjęcia :)
    Zapraszam: mosionek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja! Fajnie wyglądasz w tych spodenkach;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, naprawde swietnie wygladasz, super figura ;)
    Bardzo ladny ootd, szczegolnie spodenki ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to dla Ciebie nie problem, moge prosic o klikniecie u mnie w najnowszym poscie?;)

    OdpowiedzUsuń
  53. napiszę jak każdy :D, mega spodenki :)
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)- jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz fantastycznie, te szorty idealnie na Tobie leżą :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się to połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  56. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.jacketsalemalls.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography