Przejdź do głównej zawartości

WORK OUT

 W końcu nadszedł czas upragnionych wakacji,a ja niestety przez deszczowy ich początek musiałam przesunąć  czas przygotowania kolejnych postów ze stylizacjami i HAUL'u,który już dawno miał się pojawić na moim blogu.Pogoda pokrzyżowała jednak moje plany i te posty będą musiały troszkę poczekać. 


Jednak,aby tak się nie rozleniwiać w te wakacje przychodzę dziś do was z dość nietypowym postem jak na mojego bloga,na którym przeważają posty ze stylizacjami.Dziś będzie trochę o sporcie,a może racze o ćwiczeniach na sylwetkę.Wiem ekspertem w tej dziedzinie nie jestem i nie ma co w tej materii dyskutować :D Jednak chciałabym wam przybliżyć jak ja staram się "trzymać formę" Czas wakacji to wiadomo czas plażowania,trzeba wskoczyć w bikini i tu właśnie może być problem... Każda z nas chciałaby wyglądać nienagannie,ale często aby mieć super figurę trzeba wylać z siebie hektolitry potu.Każdy chce mieć super wysportowaną sylwetkę,ale kiedy zabieramy się do ćwiczeń brakuje nam sił przydałaby się jakaś osoba,która dałaby nam trochę otuchy i nas zmotywowała do ćwiczeń.W czasach kiedy na necie znajdziemy wiele filmików z ćwiczeniami można by pomyśleć,że to nic trudnego zacząć ćwiczyć.Niestety nie wszystkie ćwiczenia są dobre dla każdego i trzeba wybrać takie które są na nasze możliwości.Ja kiedy zaczęłam swoja przygodę z filmikami z cyklu "Super sylwetka w kilka tygodni" ( :D ) przeliczyłam nieco swoje możliwości i porwałam się na ćwiczenia,które po kliku minutach powodowały,że padałam jak kłoda na łóżko ze zmęczenia. Po godzinach poszukiwań informacji na temat ćwiczeń i samych ćwiczeń natrafiłam na filmiki Natalii Gackiej,która ma ćwiczenia dostosowane poziomami do osób ćwiczących i w czasie treningu rozkłada tak czas,abyśmy mogli wdrążyć się bez problemu w rytm ćwiczeń. Bardzo podoba mi się dobór ćwiczeń i myślę,że dla osób zaczynających swoją walkę o super sylwetkę tak jak ja mogą super rozwiązaniem. Ja jak na razie wykonuje ćwiczenia z dwóch filmików,do których podsyłam wam linki :

https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI&spfreload=10
https://www.youtube.com/watch?v=TBRCq_JnfUc&spfreload=10

 Podrzucam wam też trochę tekstów motywacyjnych ,które mi  pomagają kiedy chcę już odpuścić i przerwać ćwiczenia.Motywacji nigdy za mało! :)























 Dajcie znać w komentarzu co sądzicie o takich ćwiczeniach.A może tez ćwiczycie i możecie polecić jakieś ćwiczenia? Chętnie dowiem się czegoś więcej  na temat ćwiczeń,szczególnie tych,które przynoszą świetne rezultaty.Czekam na wasze komentarze :)

Komentarze

  1. Ja polecam A6W oraz po prostu rower lub rowerek stacjonarny :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie,że ciwczenia a6w daja świetne efekty :)

      Usuń
  2. A ja biegam :) Uwielbiam blogi tego typu - wchodzę i od razu mam zapał do działania.:)

    http://kotoanalityk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tu by pasowaly zawołania chodakowskiej odnosnie nie poddawania sie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo dużo jeżdżę na rowerze ;)
    Obs\obs? :) http://my-minnie-mouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Wiem, że poklikałaś u mnie w linki. Mam do Ciebie prośbę. Poklikałabyś jeszcze raz, ale tylko w linki do LucLuc? (ponieważ źle zakończyłam linki, i twoje kliknięcia się nie liczyły) jeżeli poklikasz, to odpowiedz na ten komentarz :) Z góry dziękuje!
    |
    http://gabalablog.blogspot.com/2015/06/wish-list-lucluc-swagshop-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często ćwiczę, chodzę na zumbe oraz jeżdżę na rowerze :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Ja już, liczę na rewanż.

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwacje :) Musze przyznać,że myslalm niedawno o zapisaniu na zumbę :)

      Usuń
  7. Ja ćwiczę i muszę przyznać, że są efekty ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci bardzo za komentarz u mnie! Czy byłabyś chętna na wzajemną obserwację?:)
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj są to zwykle brzuszki :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeżdżę na rolkach :). Pozdrawiam!

    + Obserwuje i zapraszam do siebie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżdżę na rolkach, rowerze, konno, biegam, brzuszki.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Wspólna obserwacja? Zapraszamy do klikania i obserwowania ,daj znać u nas:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. My także obserwujemy:) Poklikasz w kliki i baner? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezależnie od tego ile razy zaczynam ćwiczenia,strasznie szybko się demotywuje. Jestem chyba zbyt leniwa,żeby ćwiczyć regularnie. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography