Przejdź do głównej zawartości

"Who does not have the courage to dream, will not have the strength to fight"

Hej :)

Dziś przychodzę do was z kolejną stylizacją.Post ten miał ukazać się już wcześniej,ale nie miałam zbytnio czasu,aby móc  go przygotować.Jak wiadomo koniec roku to między innymi poprawianie ocen. Ja również wpadłam w  ten wir.Teraz oceny już mam wystawione, więc mogę udać się na wakacyjny wypoczynek i cieszyć się promieniami słonecznymi bez myślenia o szkole.Okres wakacyjny oprócz odpoczynku będzie dla mnie też okresem przygotowań do matury,którą za rok będę pisać.W wakacje będę mogła "nadrobić zaległości" i na spokojnie powtórzyć parę rzeczy.Cieszę się bardzo na te wakacje,bo będę miała dużo czasu na zajęcie się blogiem,tworzenie nowych postów i rozwijanie swojej pasji jaką jest blogowanie.Rok szkolny i nauka bardzo ograniczała mnie czasowo i nie mogłam poświęcić tyle czasu na bloga.Pisząc tego posta starałam się zebrać myśli,aby móc napisać o wszystkich rzeczach,o których chciałam  w nim wspomnieć.Często napada mnie "potok słów" zaczynam mówić dużo rzeczy i szybko,aby czasem  nie pominąć pewnych rzeczy,albo o nich nie zapomnieć.Tak miałam pisząc ten post starałam się napisać wiele rzeczy,ale wiadomo zawsze coś umyka.Na wakacjach postaram się dodawać posty częściej,jeśli czas na to pozwoli.Mam dużo pomysłów, które krążą w mojej głowie i czekają na realizacje.Mam nadzieję, że zostaną one zrealizowane w te wakacje. 




Przejdę już jednak do stylizacji :) Miałam od dawna pomysł w głowie na tą stylizacje i miejsce jej zrealizowania,ale brakowało mi w niej czegoś i tą rzeczą był wianek.Został on wykonany przeze mnie i jak na mój debiut jeśli chodzi o wianki wygląda chyba nieźle.Wianek miał tu grać pierwsze skrzypce i mam nadzieję,że zrealizował on swoje zadanie.Jeśli chodzi o ubrania wybrałam klasyczną rozkloszowaną spódniczkę,która według mnie prezentuję się świetnie z litami(lity to moja taka mała miłość). Spódniczkę połączyłam z koszulą typu mgiełka.Musze się przyznać,że jeśli chodzi o koszule to chyba mam jakąś manię bo mam już ich sporo, a cały czas powiększam swoją kolekcje o kolejne :D Czas chyba z tym przystopować.Nie mogło tez zabraknąć małych dodatków takich jak np.pierścionek.
Dajcie znać w komentarzu co sądzicie o tej stylizacji :)























































All the photos taken by Joanna Photography

Komentarze

  1. Ja również cieszę się, że będę mogła skupić się bardziej na blogu. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wianek!
    http://karolinaaax3319.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tylko czekać na świadectwo :D Według mnie dobrze będzie jeśli zapiszesz gdzieś pomysły do zrealizowania na kolejny post i powoli w jakimś brudnopisie zaczniesz pisać ;) Wtedy będzie większa możliwość na ich zrealizowanie :) Takie jest moje zdanie ;)
    Buty MEGA *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,skorzystam z twojej rady i spróbuje uporządkować moje pomysły na papierze :)

      Usuń
  4. Ja zamierzam w wakacje bardzo urozmaicić bloga ;) Podoba mi się ta stylizacja. Uwielbiam te wianki na zdjęciach :)
    Obserwuję :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powodzenia w urozmaicaniu bloga. Ja również zakochałam się w tych wiankach :)

      Usuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, świetna stylizacja ! tylko ten wianek troszeczkę nie pasuję moim zdaniem, dodałem do obserwacji także mam Cię na oku :D pozdrawiam. Dziękuję za poparcie najwidoczniej polactwo nie rozumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz,obserwację i uwagi dotyczące stylizacji,które pomoga mi w dalszym tworzeniu bloga :)

      Usuń
  7. Witaj ponownie:)
    Najpierw chciałbym Ci bardzo podziękować za to, doceniasz moje komentarze i czytasz moją dość długą listę komplementów doskonale uwypuklających mój ogromny podziw do tego co robisz.
    Przechodząc do meritum, dzisiaj skupię się w mojej ocenie wyłącznie na kreacji Twojej osoby, gdyż o zdjęciach a co za tym idzie ogromnej roli fotografa wypowiadałam się pisemnie w poprzednich komentarzach. Zatem tą stylizacją przypieczętowałaś swoją niezwykłą zdolność do tworzenia niebanalnych połączeń. Na myśli mam to, iż może nieświadomie, ale skrzyżowałaś motyw ostatniej kolekcji marki Desigual (mnogość kolorów, wzorów oraz wianków) oraz uniwersalnego minimalizmu, który można zauważyć na ulicach szczególnie większych miast. Ogólnie cały outfit przepełnia minimalistyczny kontrast czerni i bieli, jednak wzbogacony "desigualowym" wiankiem. Fenomen DIY zapewnia Ci miano odważnej i oryginalnej blogerki niebojącej się wyjścia poza kanon ubioru prezentowany przez sklepowe manekiny. Udowodniłaś to właśnie wiankiem, ale z tego powodu, że wykonałaś go własnoręcznie co zasługuje na bezapelacyjne brawa. W tej stylizacji uwielbiam również Twoje buty i włosy.
    Jeśli zdołałaś uzyskać taki balans między skrajnie różnymi stylami, dowodzi to temu, że zasługujesz na szczególną pozycję w branży modowej. Jeśli nie jako blogerka to może jako projektantka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za komentarz,jest mi niezmiernie miło,że chętnie wpadasz na mojego bloga.Jestem bardzo szczęśliwa z faktu,że komus tak bardzo się podoba to co robie i tak to docenia.Jeśli chodzi o stylizacje to chciałam przełamać elegancje i dodac coś ożywiającego tą stylizację.Przyznam,że nie wiedziałam,że nawiązałam o kolekci marki Desigual.Cieszę się,że mój post wywołuje takie reakcje.Bardzo dziękuję jeszcze raz za wszystkie komplementy. :) A co do projktowanaia myśle,że to nie moja droga.Niestety nie posaidam zdolności krawieckich,ale dziękuję za taką uwagę ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. prześlicznie wyglądasz, zdjęcia są cudowne ;) pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Wianek jest cudowny! ; )
    Zapraszam do siebie. Może wspólna obserwacja ?
    http://dariaanowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest śliczna. Moją uwagę przykuły buty, które są świetne. Udanych wakacji!
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również zyczę udanych wakacji :)

      Usuń
  11. Dziekuje kochana za komentarz :)
    Szaleje za tymi butami! Mialam sobie takie kupić, ale niestety nigdy nie moglam sie zebrac na uzbieranie pieniedzy. Co do outfitu podoba mi sie! :) Idealnie sie sprawdza jako stroj galowy. Wygladasz uroczo z tym wiankiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja jeśli chodzi o lity jestem ich wielka fanką :D Kiedy je zobaczyłam w sklepie widziałam,że musze je mieć :)

      Usuń
  12. Piękna stylizacja. A ten wianek, cudny! :)
    Zapraszam: caroberry.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, śliczne masz włosy :)
    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje licze na to samo i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło,że podoba ci się mój blog :)

      Usuń
  15. Przepięknie wyglądasz w tym wianku,tak dziewczęco! A zdjęcia super <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Życzę udanych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, idealna na każdy dzień. Elegancka i wygodna. Fajny post
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne buty, uwielbiam je http://kotoanalityk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography