Przejdź do głównej zawartości

I'm not perfect,but I try .. Okay ?





Hej :) 
Na wstępie chciałabym podziękować za wszystkie komentarze i obserwacje,które  są dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy.
 

Dziś przychodzę  do was z kolejną stylizacją.Mimo,że nie mamy jeszcze kalendarzowego lata, to  już czuć je  w powietrzu.A ja postanowiłam,że na bloga wrzucę stylizacje ze spodenkami z wysokim stanem,które  w tym sezonie zawojowały w sklepach.Dodałam do nich moją ostatnią zdobycz lumpex'ową.Coś na co polowałam w sieciówkach,ale uważałam,że  cena jest nie adekwatna do produktu.Zakochałam się w tym białym,ażurowym sweterku! *.* Można pomyśleć,że  nie jest on odpowiedni  na taką pogodę,ale według mnie jest świetny na chłodniejsze letnie wieczory.Jest on  przede wszystkim przewiewny dzięki strukturze materiału .Dałam za niego nie dużo i to jest jeden z moich lepszych zakupów  w ostatnim czasie.Niedawno postanowiłam zawitać do paru lumpexów i sprawdzić co można tam ciekawego znaleźć.Zazwyczaj ubrania kupuje w sieciówkach,ale słyszałam wiele razy od koleżanek jakie  znalazły  perełki  w secondhandach, więc postanowiłam sama sprawdzić co piszczy w trawie, a raczej w sklepie :) Udałam się w tym celu do dwóch SH i tam wyszła moja natura prawdziwej zakupoholiczki.Już po kilkunastu minutach miałam pełny koszyk,ale o moim nałogu kiedy indziej :D Znalazłam tam parę świetnych rzeczy i zastanawiam się czy nie dodać posta typu haul zakupowy, a raczej bardziej lumpeksowy i pokazać wam moje zdobycze.Co wy sądzicie o tym pomyśle i o poście poświęconym second handom? Dajcie znać w komentarzu ;)  





 























  




 














Komentarze

  1. Spoko stylizacja i ciekawy post :) Zapraszam!Dopiero zaczynamy :)
    http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja! Świetny ten sweterek :)
    Kupowanie w lumpeksach ma sporo plusów, dobrze, ze tam zajrzałaś. Ja regularnie do nich zaglądam i niemal zawsze wyłowię jakieś perełki zupełnie za grosze :D
    Pozdrawiam, Ruciakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To fakt czasami można znaleźć tam genialne rzeczy ;)

      Usuń
  3. Śliczny sweterek, wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często z przyjaciółką chodzę po ciucholandach i naprawdę można tam znaleźć świetne rzeczy, nawet z metkami ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Kolejna stylizacja, kolejna odsłona Ciebie. Chciałabym zacząć od tego, że ogólnie istnieje tendencja do łączenia tego typu sweterków ze spodenkami z wysokim stanem, jednak ta stylizacja ma w sobie coś wyjątkowego, co odróżnia ją od innych. Pewnie dlatego, że ten outfit posiada wiele doskonale dobranych detali, zaczynając od wyróżniającego się kolorem zegarka, delikatnego makijażu, świetnie ułożonych włosów, kończąc na zdjęciach niezwykłej jakości (zasługa aparatu, a raczej fotografa). Tworzą one przemyślany zestaw. Myślę także, że Twoje zakupy w sh (widziałam na własne oczy) zasługują na osobny post, przeznaczony tylko i wyłącznie im:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za twoj komentarz,który daje mi wiele motywacji do dalszego blogowania.Cieszę sie bardzo,że podobaja ci się zdj.To fakt,fotograf spisał sie na medal :) Pomyśle nad tym postem z ubraniami z SH i jak uda mi się zrb post to na pewno wrzucę go na bloga :) Bardzo dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)

    http://aguu-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym sweterku!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny sweterek !
    Piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    annaklops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. taki post byłby świetnym pomysłem :3
    Zajrzysz?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham spodenki z wysokim stanem :)
    Super post , Styloowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham spodenki z wysokim stanem :)
    Super post , Styloowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. meeega, podobają mi się spodenki ♥

    zapraszam do siebie w wolnym czasie! ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, mega spodenki i ten pudrowo-różowy zegarek ^^
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, bardzo podoba mi się pudrowy zegarek umiesz świetnie dobierać !!
    http://everything-and-nothinggg.blogspot.com/2015/06/hej-wasnie-dzis-dzis-czyli-03_3.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny casualowy outfit, chcę taki sweterek <3 obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten sweter :)
    ja jakoś nigdy nie mam szczęścia do zakupów w tego typu sklepach :)
    zapraszam serdecznie :* skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :) http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ na blogu jest też przekierowanie na stronkę na facebooku. KLIKNIJ LUBIĘ TO! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten sweter :)
    ja jakoś nigdy nie mam szczęścia do zakupów w tego typu sklepach :)
    zapraszam serdecznie :* skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :) http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ na blogu jest też przekierowanie na stronkę na facebooku. KLIKNIJ LUBIĘ TO! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja! :) Czekam na haul <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Haul pojawi sie za niedługo :)

      Usuń
  21. Świetny look! Piękny sweterek :)

    Zapraszam do obserwacji - http://szyszunia-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeejku! Strasznie mi sie spodobal ten sweterek *.* Z chcecia kupilabym go dla siebie gdyby byla taka okazja :)
    Fotografie mile dla oka wiec duzy plus ode mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek strasznie mi się spodobał,mogłabyś powiedzieć gdzie go zakupiłaś?
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography