Przejdź do głównej zawartości

Zdrowo i kolorowo


Wiem, wiem! Przewodnim tematem mojego bloga jest moda, ale zdecydowałam się na urozmaicenie tematyki, którą będę się na blogu zajmować. Od dłuższego czasu staram się- i przyznać się muszę, że nieudolnie-przerzucić się na zdrowe jedzenie. Wiadomym jest, że wraz ze zbliżającym się latem marzeniem większości ludzi staje się szczupła, wysportowana sylwetka. Ja osobiście zaliczam się do tejże większości. Pomimo wykonywanych przeze mnie ćwiczeń, o których w przyszłości postaram się napisać krótką notkę, efekty nie są tak widoczne jak po połączeniu diety z ćwiczeniami. Ale co tu zrobić, kiedy kocha się jedzenie fast foodów? Ciężko jest także wykluczyć z jadłospisu słodycze, które chętnie się podjada. Często sobie wmawiam, że zjedzenie małej czekoladki nie wpłynie na mój organizm, ale wiadomo jak to jest- jedna czekoladka, druga... i w taki sposób z jednej czekoladki robi się kilkanaście. Co za tym idzie kalorie się mnożą. Postanowiłam zacząć walczyć z moimi małymi grzeszkami, jakimi są jedzenie słodyczy i niezdrowego jedzenia. Dlatego małymi kroczkami wprowadzam do swojego menu coraz więcej owoców i warzyw :) Staram się, aby posiłki wyglądały apetycznie i zachęcały mnie do zdrowego jedzenia. Jest ciężko,ale walczę i mam nadzieję, że odniesie to pozytywne skutki. Szukam też informacji na temat zdrowego jedzenia. Ostatnio zdałam sobie sprawę z tego jak dużo kalorii mają pewne produkty, a wcześniej nie przypuszczałam, że może ich być aż tak dużo. Podrzucam wam linka do fajnej stronki, którą znalazłam, a na której można sprawdzić kaloryczność wielu produktów. 
-http://slimeo.pl/tabele_kaloryczne/ 



  
 Podrzucam też parę fotek prezentujących moje próby przekonania się do zdrowego jedzenia :P Jeżeli podoba wam się ta tematyka, to komentujcie, a ja postaram się napisać parę notek więcej na temat zdrowej żywności :) 


 





A tutaj moje inspiracje :)  

Patrząc na te zdjęcia coraz bardziej przekonuję się do zdrowej żywności.
Ps.Wszystkie zdj poniżej zostały znalezione w Internecie ;) 










                                  



               

                                                                                                                                                 
 
                                                      

Komentarze

  1. Pysznie to wygląda ! :))

    http://julietteinblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjecie tak smacznie wygląda! *,*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owoce<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten post został stworzony dla mnie (oczywiście nieintencjonalnie). Uwielbiam zdrowe jedzenie ale także nawyki żywieniowe, ponieważ ważne jest to aby wraz ze zmianą rodzaju spożywanych posiłków nie rozpocząć drastycznej diety... Należy odzwyczajać się od fast foodów stopniowo, zastępować je produktami, które będą zdrowe (co można wywnioskować z etykiety zwierającej skład) do momentu kiedy zaczniesz już zupełnie inaczej patrzeć na jedzenie:) Chodzi o to, że jak będziesz konsekwentnie rezygnować z niezdrowej żywności to dotrwasz do momentu kiedy nawet nie będziesz chciała sięgać po fast foody! Zobaczysz jakie to przyjemne przechodzić koło KFC i nie czuć narastającej ochoty na śmietnikowe jedzenie! Życzę przede wszystkim konsekwencji i determinacji w stopniowym uwalnianiu się od "uzależnienia", bo motywacje już masz w postaci tych obrazków wypełniających posta:)
    Ps. W mojej ocenie najlepszy koktajl z natki pietruszki. Zawiera on więcej witaminy C niż koktajl z cytrusów i znacznie lepiej oczyszcza organizm z toksyn. Aaa i zapomniałabym, jego działanie jest o tyle magiczne, że po wypiciu od razu poprawi Ci się humor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za rady na pewno wprowadzę je w życie.Chciałabym doczekać momentu kiedy będę mogła przejść obojętnie koło KFC czy Mac Donalda :P Spróbuje zrobić koktajl z pietruszki :) Szczerze nigdy o nim nie słyszałam,ale zdaje się na twoje rekomendacje :) Jeszcze raz dziękuje za komentarz i za rady.To dla mnie ogromna motywacja ;)

      Usuń
  5. ja przeszłam na zdrową żywność :) Póki co idzie mi lepiej, chociaż wiadomo mam ochotę czasem na słodycze, których nie powinnam, a jednak jem. Ostatnio byłam w maku i nie kupiłam nic i jestem dumna z siebie bardzo bardzo bardzo <3
    na szczęście mój tata wspiera mnie w tym bardzo i też się tym mocno interesuje iiiiiii sam robi różnego typu koktajle itp.

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow podziwiam,że jesteś taka wytrwała i gratuluję:) Gratuluje taty,który cię tak wspiera :)

      Usuń
  6. Ja jestem od roku na diecie i już się do niej przyzwyczaiłam na tyle, że nie ciągnie mnie do słodyczy ani trochę :)
    Obserwuję i zapraszam Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super,że udało ci się tyle wytrwać już :) Gratuluję.Mam nadzieje,że ja będę mogla sie pochwalić za pare miesięcy,że też długo wytrwałam :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kanapki świetnie wyglądają ♥
    Życzę wytrwałości! Sama staram się jeść zdrowiej, i zapewniam, ze to nie jest wcale takie trudne !
    Pozdrawiam,
    Ruciakowa ;)

    ruciakowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,postaram sie wytrwać :) Skoro twierdzisz,że to nie jest takie trudne to mam duże szanse,aby realizować mój plan przejścia na zdrowe jedzenie. :)

      Usuń
  9. Oooj... ja nie potrafię zrezygnować z choć malutkiego, słodkiego deserku w ciągu dnia, u mnie nie wykonalne xdd Fajnie, że próbujesz i powodzenia życzę ;P Zapraszam do siebie ;) http://blog-estery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mam nadzieje,że uda mi się wytrwac :)

      Usuń
  10. Uwielbiam zdrowe odzywianie! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA :* więcej informacji u mnie: http://nasiulka.blogspot.com/2015/05/nominacja-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie wyglada zachęcająco, Twoje jedzonka tez ^^. Podobnie jak Ty mam spory problem z unikaniem w pełni słodyczy i śmieciowego jedzenia. Za bardzo kocham frytki :D. Największy problem jest z tym, ze ma się wrażenie, ze na jednym ciasteczku, kosteczce się skończy, a tu bum, zaraz nie ma połowy opakowania
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję :) Staram się,żeby wyglądały estetycznie :) No to widze dobrze mnie rozumiesz jesli chodzi o walke z jedzeniem typu fast food :P Ale ważne nie poddawać się w tej walce! Może kiedys uda się wygrac :)

      Usuń
  13. Świetny post :) Też musze ograniczyć słodycze i zacząć ćwiczyć !
    Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i życze powodzenia w walce ze słodyczami :)

      Usuń
  14. Super post!
    Zapraszam do siebie i proszę poklikaj w linki w ostatnim poście
    http://maggmagicstories.blogspot.com/2015/05/choies-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ale narobiłaś mi ochoty na te wszystkie pyszności :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie umiem zrezygnować ze słodyczy, za bardzo kuszą :) Tobie życzę powodzenia ;)
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu sałatki! Nie wiem co jest ale niektóre zdj. nie chcą się ujawnić :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography