Przejdź do głównej zawartości

Początki w blogowaniu...

 Witam

To mój pierwszy wpis na tym blogu.Założyłam tego bloga,aby móc dzielić się moimi modowymi inspiracjami, pokazywać Wam moje pomysły na stylizacje,a także ubraniowe DIY. Czasami chciałabym też dodać parę notek na temat nie związany z modą,aby urozmaicić go trochę.
Nigdy nie prowadziłam takiego bloga,dlatego proszę o wyrozumiałość,bo dopiero mój blog raczkuje.Chciałabym się dzielić z wami moim hobby jakim jest moda,zabawa modą.Mam nadzieje,że moje posty zainspirują kogoś w tworzeniu nowych stylizacji.Proszę także o komentarze z uwagami,bo na pewno pomogą mi udoskonalić mojego bloga.Planuje także robić wpisy ze stylizacjami,które będą miały motyw przewodni.Posty postaram się dodawać regularnie.

Zapraszam :)



Komentarze

  1. Masz dużo zdjęć, które są bardzo ładne, lubię oglądać zdjęcia, ale co do tekstu jest go troszkę za mało. Wiem, że niektórzy idą bardziej w zdjęcia niż treść i dla mnie na tym blog traci, ale trzymam kciuki abyś osiągała sukcesy :)
    http://apocalypsefallen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję za rady.Postaram się wprowadzic równowagę między treścią,a fotografiami :)

      Usuń
  2. Obs ;)
    Ja również dopiero zaczynam ;)
    http://czterykocielapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography