Przejdź do głównej zawartości

Liebster Blog Award

 Dziękuje Szyszuni  z bloga   http://szyszunia-life.blogspot.com za nominację do  Liebster Blog Award - LBA :) 


Co to jest LBA? 

 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę".Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.(...)należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby,która Cie nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów(informujesz o tym) i zadajesz im 11 pytań.(..)"

 Zasady LBA: 
-Nie możesz nominować osób,które nominowały ciebie.
-Trzeba powiadomić nominowane osoby o nominacji.  



                           Moje odpowiedzi


1.Kiedy powstał Twój pierwszy blog?
Ten blog jest moim pierwszym poważnym blogiem. Powstał w tym miesiącu,więc bardzo krótko istnieje w blogosferze :) 
2. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Zaczęłam blogować,aby móc dzielić się z ludźmi moimi pomysłami.Chciałam też coś zmienić w moim życiu i tak powstał mój blog.
3.Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Hmm... Ciężko mi powiedzieć.Myślę,że przyjaźń damsko-męska jest możliwa,ale wiadomo,że często takie przyjaźnie przeradzają się w coś więcej.Zależy też to od ludzi,którzy się przyjaźnią jaki oni mają stosunek do tej przyjaźni.
4.Masz swój ulubiony produkt z Biedronki? XD
Nie posiadam swojego ulubionego produktu  z Biedronki :P Choć jak tak dłużej pomyślę może coś się znajdzie :D
5.Jaki film możesz polecić na wieczór?
Zależy od upodobań.Choć najlepszy film na wieczór to według mnie komedia,bo można oderwać się od obowiązków.Jak wiadomo śmiech to zdrowie,więc komedia będzie najlepsza ;)
6.Czy jesteś osobą systematyczną?
Czy jestem osobą systematyczną? Nie do końca,choć się staram.Czasami wiele rzeczy wymaga ode mnie systematyczności i żeby móc osiągnąć sukces w jakiejś dziedzinie systematyczność musi stać na pierwszym miejscu.
7.Masz jakieś plany na wakacje?
 Nie ma skonkretyzowanych planów na wakacje.Te wakacje to moje ostanie wakacje przed maturą,dlatego oprócz odpoczynku będę musiała powtórzyć pewne rzeczy do matury.
8.Masz swoją ulubioną książkę?
Nie posiadam jeszcze książki,która mogłaby zyskać miano mojej ulubionej.
9.Jakie są Twoje pasje? 
Kocham modę m.in dlatego założyłam bloga.Oprócz mody kocham język hiszpański i kiedy uda mi się znaleźć trochę wolnego czasu,staram się zgłębiać  tajniki tego języka.Lubię też ćwiczyć,zdecydowanie wole wybierać aktywne formy spędzania wolnego czasu. Tym bardziej,że jestem osoba,która długo nie lubi siedzieć w jednym miejscu.Kocham jeździć na rowerze,biegać,grac w siatkówkę,a w zimie jeździć na łyżwach.
10.Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
W szkole mój ulubiony przedmiot to język hiszpański.
11.  Co sądzisz o "hejterach"?
Myślę,że hejterzy to osoby,które często same nic w życiu nie osiągnęły a hejtowanie innych sprawia,że czują się lepiej.Mówię tu o hejterach,którzy to robią dla zasady,nie o osobach,które używają konstruktywnej krytyki.


Moje pytania 
1.Co/Kto skłonił/o Cię do rozpoczęcia pisania bloga?
2.Jakie masz pasje?
3.Co jest dla ciebie najlepszą motywacją?
4.Co sądzisz o "hejterach"?
5. Jesteś bardziej optymistką czy pesymistką?
6.Skąd czerpiesz pomysły na bloga?
7.Jaki film polecasz na "niedzielne" wieczory?
8.Książka warta polecenia wg ciebie ?
9.Miejsce,która chciałabyś odwiedzić ?
10.Czy należysz do odważnych osób?
11.Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole? 




                                                 Nominuję:



Komentarze

  1. moj ulubiony produkt z biedronki to chipsy xd ,ladny blog :)
    obserwuje, http://scruffystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za nominacje.
    Fajnie piszesz wiec pisz dalej :)
    wiktorkowawiktorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje, a na pytania postaram sie odpowiedziec jak najszybciej!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji!
    Super odpowiedzi :)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations on your award, you deserved it <3
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :) Fajne pytania oraz odpowiedzi ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! świetne odp.
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography