Przejdź do głównej zawartości

If you never try,you never know...

Mamy już wiosnę,a lato zbliża się wielkimi krokami a co za tym idzie czas na porzucenie długich spodni,ciepłych szalików,zimowych kurtek.Czas na zmiany.Wiosna dała mi trochę nowej energii i pobudziła do życia a tym samym do rozpoczęcia bloga.Dlatego chcę na bloga zacząć już wrzucać stylizacje typowo letnie,ale lepiej przejdę do rzeczy. 


 
Do tej stylizacji wybrałam moją ulubioną spódniczkę z koronki i czarny klasyczny crop top.Żeby nie było strasznie nudno dodałam parę małych dodatków.Oczywiście nie mogło tu zabraknąć butów,które towarzyszą mi cały czas czyli białych klasycznych convers'ów. Jeśli chodzi o stylizacje kocham prostotę i najczęściej wybieram kolor czarny i biały.Zawsze ze sobą dobrze współgrają :) 



























Komentarze

  1. Niesamowicie!
    Nic więcej nie trzeba pisać:* Czekam na kolejne posty w równie pięknej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Piękna sceneria to podstawa,daje wiele uroku zdjęciu :) Kolejny post już za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :) po twoim ubiorze da sie zauważyć ze masz bardzo odbry gust :) super blog czekam na kolejny post
    http://smagackafoto.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję,bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka :) Mam podobną ale czarną.

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kliknełam w linki :) Jeśli podoba ci się mój blog zapraszam do obs :) Ja juz twój obs :) Szukam fajnych blogów do obs,bo dopiero sama zaczynam przygodę z blogowaniem :)

      Usuń
  7. Śliczne masz te zdjęcia♥

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Obs twojego bloga i zapraszam do obs mojego jesli oczywiście ci się podoba :)

      Usuń

  8. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ok :) Już obserwuje :)

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia,
    odwzajemniam obserwację ;)

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi wiosna tak samo dodała energii i inspiracji do założenia bloga! :)
    http://nasiulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Również obserwuję :)

      Usuń
  12. Przepiękna stylizacja. Zdjęcia też są świetne!
    Mi również wiosna dała energię do życia! :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka! +masz idealne nogi!
    obserwujemy?:)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;) Ja nie uważam ,że mam idealne nogi,ale bardzo miło mi to słyszeć :) Obs :)

      Usuń
  14. Jak ślicznie wyglądasz :3 Piękna spódniczka!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie jest śliczne :)
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja, ale zegarek najładniejszy :)


    Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham białe Conversy! Pasują do wszystkiego :3 a stylizacja jest cudowna!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To prawda są świetne,bo można je dopasować do każdej stylizacji :)

      Usuń
  19. Śliczna spódniczka <3 Ładna stylizacja ♥
    zegarek miętowy też fajny :D
    Obs ♥
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja.. nie wiem gdzie kupiłaś tą spódniczkę ale jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Z tego co pamiętam w croppie ;)

      Usuń
  21. śliczna spódniczka!
    popracuj troszkę nad wyglądem bloga :)

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za radę :) Dopiero zaczynam pisac bloga,ale myślę,że w miarę jak uda mi się go rozkręcić popracuje nad jego wyglądem :)

      Usuń
  22. Świetna stylizacja :) śliczna ta spódniczka *.*
    http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Też dopiero zaczynam:) zaobserwowałam i zapraszam do siebie ---> http://queejuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za obs :) Również obs twój blog :)

      Usuń
  24. Nieźle skoro niedawno zaczęłaś :D Ja zaczęłam pół roku temu i mam dwa razy mniejsze statystyki niż Ty :D Ale oby Ci tak dalej szło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sama w szoku,ale poztywnym,że udało mi się rozkręcić troche bloga :) Dziękuję za pozdrowienia :) Również pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu :)

      Usuń
  25. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award (LBA)! Więcej u mnie na blogu! :)
    http://szyszunia-life.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna z Ciebie dziewczyna i masz bardzo ładną figurę! Podobają mi się zdjęcia, są bardzo fajne. I ładna spódniczka. Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Obserwujemy? Ja już zaobserwowałam :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <----- zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałeś/aś nominowany do BA - WYW. Serdecznie cie zapraszam, abyś dowiedział/a się więcej pod tym linkiem ! -> http://littleheartboy96.blogspot.com/2015/05/17-ba-wyw.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje białe conversy już dawno nie są białe ;) Gratuluje nominacji do LBA :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje tez juz nie są :D Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

If your dreams don't scare you,they are not big enough.

crop top -New Yorker  spodenki z wysokim stanem- H&M buty- Nike  



































































 All photos taken by Joanna photography

Paski Crest - HIT czy KIT?

Wracam do was po dość długiej przerwie z nowym postem. Ta przerwa była tak długa, że zdążyłam zdjąć aparat ortodontyczny. W związku z tym, że uwolniłam moje zęby spod jarzma niewoli i teraz mam ich pełny obraz postanowiłam zrobić coś w związku z ich kolorem.  Nigdy nie miałam strasznie żółtych zębów, ale nie ukrywajmy uzależnienie od herbaty, częste picie kawy robią swoje. Dlatego przeszukałam "internety" w celu znalezienia metody dla mnie. Chciałam zacząć od domowych sposobów. Na wielu forach znalazłam informacje o paskach, które widzicie na zdjęciu załączonym wyżej. Postanowiłam poszukać filmików na ten temat i znalazłam ich masę. Nie ukrywam, że oglądając je głównie sprawdzałam od razu efekt jaki dały one u ich użytkowników.  Kiedy przekonałam się, że u wielu osób efekty są zaskakujące stwierdziłam, że też je zakupie. Na początku miałam pewne obawy, gdyż słyszałam, że u osób które mają wrażliwe zęby występuje niewielki ból. Pomyślałam: Jak przeżyłam pierwszy tydzień po za…

" The best things in life are free.The second best are very expensive." ~ Coco Chanel

crop top - New Yorker spodenki z wysokim stanem- H&M torebka- stacjonarny sklep zegarek-  Granashop buty- Adidas Superstar




























































All photos taken by Joanna photography